reklama

Jediná láska

Sú v živote lásky, ktoré popletú hlavu,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

zmysly, rozum aj srdce, medzi všetkými je však jediná ktorá nemätie, ktorá všetko naplní a tá umiera iba s bytosťou, do ktorej zapustila korene.

 Alfred de Musset

Krásne konštatovanie! Nemyslíte? Problém býva však v tom, že takú lásku si človek často krát neuvedomí. Sme zvyknutý nato, že s nami "hádžu hormóny", prežívame lásku ako z telenovely: kopa problémov prekážok, výčitiek, ktoré si často spôsobujeme samy. Tá jediná láska potom prejde okolo nás a my si ju ani nevšimneme. Pritom je omnoho fascinujúcejšia. Viem to sama si práve na vlastnej koži takú jedinú lásku skúšam. Paradoxom je, že mi ju pomohol si uvedomiť človek, do ktorého som bola "zblázdnená". Pri ňom som si uvedomila, že v srdci už niekoho mám a to už dosť dlho. A je to úžasný pocit, aj keď neviem či sa s ňou nikedy tej osobe priznám. Nevadí mi to však, cítim sa presne ako to opísal Alfred de Musset.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chcem vám niečo poradiť: Skúste otvoriť oči a pozrieť sa nielen okolo seba, ale aj do svojho srdca či sa tak nejaká ta jediná láska neskrýva. Prinesie vám to pocit neuveriteľného pokoja, ak ju tam nájdete. Ak nie nevadí. Nikdy nieje neskoro aby sa v živote objavil nieto nový. (;

Ivana Barincová

Ivana Barincová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som zbláznená do kníh a hudby, trénujúca japonské jodo. V živote sa riadim heslom: "Človek by sa divil čo všetko sa dá prežiť!" aj lásku, ktorá je z tej druhej strany slepá (: Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu