reklama

Na privítanie

Chcela by som vás privítať na svojom blogu a odpovedať na otázku prečo som sa rozhodla niečo také si založiť. Odpoveď je jednoduchá: skoro každý už svoj blog má tak prečo nie aj ja.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Na tejto stránke určite nehľadajte žiadne politické názory ani tak orientované články. Do politiky sa nevyznám.

Nájdete u mňa všetko možné alebo z každého rožku trošku.

Názory a kritiku rada prijmem. Nemám s tím problém!

Jediné s čím mám problém, a otvorene sa k tomu priznávam, je gramatika takže odpusťe mi ak urobím nejaké chyby a kľudne ma na ne upozornite (:

Ďakujem Vám za vašu návštevu a dúfam , že si tu každý z Vás postupom času nájde niečo čo ho zaujme(: 

Ivana Barincová

Ivana Barincová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som zbláznená do kníh a hudby, trénujúca japonské jodo. V živote sa riadim heslom: "Človek by sa divil čo všetko sa dá prežiť!" aj lásku, ktorá je z tej druhej strany slepá (: Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu